BEN DE ARTIK BİR BLOGGER'IM..


blogger
Merhaba.. Ben Merve. 97 doğumluyum. Ben de artık bir blogger'ım... Peki nasıl oldu bu ? Anlatayım.. İzleyecek dizi bulamadığım bir dönem de Renklitırtıl'ın bloğunu keşfettim buradan başka bir bloğa oradan başka bir bloğa derken bloggerların çok samimi ve içten olduklarını fark ettim bu zaten benim şuan bu yazıyı yazıyor olmamda ki en büyük etken diyebilirim.








Çünkü ben sevinçlerimi, üzüntülerimi, beğendiğim şeyleri, beğenmediğim şeyleri, paylaşabileceğim gerçekten ben olabileceğim bir yer buldum... Günlerce uğraştım iyi bir blog sunumu yapabilmek için. Tahmin edin yardımıma kim yetişti ? Tabikide renklitirtil onun yönlendirmeleri ışığında bloğum son halini aldı. (Benden bıkmadığı için ona, bana onun gibi bir abla kazandırdığı için google'a çok teşekkür ediyorum.) Şimdilik bu kadar. (Öğrendiğim kadarıyla blog yazıları çok uzun olmamalıymış.) Umarım sıkılmamışsınızdır.

Yepyeni bir yazıda görüşmek üzere hoşça kalın..


Renklitırtıl'ın Bloğu : Tık

16 yorum:

  1. Merhaba Merveee çok tatlısın 😍 seni destekliyorum 💪 yeni yazılarında görüşmek üzere🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum :) Çok teşekkür ederim :))) Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım :)

      Sil
  2. Seninle ortak noktamız varmış renkli tirtil.Allah razı olsun bana da çok yardımcı oldu.Biraz geç oldu ama hayırlı olsun. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O iyi ki var ❤ Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. 97 le yan olarak hoşgelmissin:)
    Güzel yayınlar yapmanı dilerim hep:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :)) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Blogunla ilk defa karşılaşıyorum. Her ne kadar daha önceleri de blog sitesi açmış olsam da bu işle ciddi anlamda ilk defa uğraşıyorum. Daha yeni sayılırım yani. :)Blogun çok güzel özellikle şablonuna bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Hoş geldin :))

      Sil
  5. Ben de 97liyim ve blog açmakla en güzel şeyi yapmışsın.İnsan bir süre sonra bırakamıyor blog yazmayı resmen blog hayatı oluyor ya da ondan kopamıyacağı bir parça.Ben neredeyse 3 yıldır blog yazıyorum ve okuyorum.O kadar eğlenceli ki.İnsan resmen rahatlıyor.Kafası dağılıyor.Geç hoş geldin diyorum ama olsun ^^ İyi ki gelmişsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç fark etmiş olsamda blog açmamamın tam zamanıymış aslında yani hayırlısı buymuş :)) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim ve hoş buldum ^^

      Sil
    2. çok iyi yapmışsın işteeeee:))))

      Sil

Yorum Kuralları :
1. Lütfen herhangi bir sitenin veya bloğun linkini paylaşmayınız.
2. Tartışma yaratacak cümlelerden kaçınınız.
3. Argo kelimeler kullanmayınız.
! Bu kuralların herhangi birine uymamanız durumunda yorumunuz yayınlanmayacaktır.

Tasarım : Merve Canbaz